Datasys Knowledge Base Dokument

Knowledge Base index
Aktualizace: 4.10.2006
Produkt: CallChange
Verze: 4.0
Service pack: nemá vliv
Oblast: Administrace
Kategorie: INFO
Problém: Klient nereaguje na vytvoření požadavku na instalaci balíčku

Popis problému:

V UMS RemoteInstall manageru vytvoříte požadavek na instalaci balíčku. Na klientském PC je nainstalována služba UMS.RemoteInstaller a běží, přesto se tento požadavek nezpracuje, resp. se zpracuje až se zpožděním max. jedné hodiny.


Řešení problému:

Zkontrolujte, zda je na klientovi aktivní firewall (je součástí např. Windows XP SP2). Pokud ano, je potřeba na něm povolit příchozí spojení na portu 24680. Na tomto portu UMS RemoteInstall manager posílá klientům notifikaci, že mají nové balíčky k instalaci.


Další informace:

--


Klíčová slova:

Faxchange,CallChange, VoiceChange, UMS Remote installer


V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.