Datasys Knowledge Base Dokument

Knowledge Base index
Aktualizace: 18.4.2006
Produkt: CallChange
Verze: 4.0
Service pack: nemá vliv
Oblast: Call Resolution
Kategorie: FEATURE
Problém: Search server nepracuje, pokud jeho pracovní mailbox je skrytý z adresáře

Popis problému:

Pokud skryjete pracovní mailbox Search serveru (služba UMS.Search) z adresáře (ve vlastnostech mailboxu na záložce "Exchange Advanced" je zatrženo "Hide from Exchange address lists"), přestane Search server fungovat, protože se nedokáže k mailboxu připojit.
V eventlogu se objeví chyba od zdroje ConSrchSrv.Core s textem: EX server logon failure [step=18,hr=0x80040111].


Řešení problému:

Předtím, než mailbox skryjete, je potřebné se přihlásit pod servisním účtem Seach serveru a vytvořit Outlook profil obsahující daný mailbox. Nakonfigurujte Search server pro používání tohoto profilu, následně lze mailbox skrýt.


Další informace:

Konfigurace Search serveru je popsána v dokumentech http://www.ums.cz/doc/cx/current/admin/registry.html a http://www.ums.cz/doc/cx/current/admin/csscfg.html.


Klíčová slova:

CallChange, UMS.Search, search server, hidden mailbox


V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.