Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 18.4.2006 |
Produkt: | CallChange |
Verze: | 4.0 |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Call Resolution |
Kategorie: | FEATURE |
Problém: | Search server nepracuje, pokud jeho pracovní mailbox je skrytý z adresáře |
Popis problému:
Pokud skryjete pracovní mailbox Search serveru (služba UMS.Search) z adresáře (ve vlastnostech mailboxu na záložce
"Exchange Advanced" je zatrženo "Hide from Exchange address lists"), přestane Search server fungovat, protože se nedokáže k mailboxu připojit.
V eventlogu se objeví chyba od zdroje ConSrchSrv.Core s textem: EX server logon failure [step=18,hr=0x80040111].
Řešení problému:
Předtím, než mailbox skryjete, je potřebné se přihlásit pod servisním účtem Seach serveru a vytvořit Outlook profil obsahující daný mailbox. Nakonfigurujte Search server pro používání tohoto profilu, následně lze mailbox skrýt.
Další informace:
Konfigurace Search serveru je popsána v dokumentech http://www.ums.cz/doc/cx/current/admin/registry.html a http://www.ums.cz/doc/cx/current/admin/csscfg.html.
Klíčová slova:
CallChange, UMS.Search, search server, hidden mailbox
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.