Datasys Knowledge Base Dokument

Knowledge Base index
Aktualizace: 2.1.2006
Produkt: CallChange
Verze: 4.0
Service pack: nemá vliv
Oblast: L1 klient
Kategorie: BUG
Problém: Po aplikaci SP1 pro Windows 2003 se Callchange klient nespojí se serverem

Popis problému:

CallChange klienti bez problémů fungují, pokud CallChange server je nainstalován na Windows 2003 serveru bez service packu. Po instalaci SP1 se L1 klient nedokáže spojit s CallChange serverem; následkem toho nefunguje žádný klient vyšší úrovně.


Řešení problému:

Je potřeba provést tyto úpravy nastavení, aby CallChange znovu fungoval:

Po nastavení je nutné, aby se klienti odhlásili z Windows a znovu přihlásili, aby nastavení vešlo v platnost.

Další informace:

SP1 zavádí globální bezpečnostní limity pro DCOM klienty přistupující k DCOM serverům.

Od verze CallChange 4.6.03 bude DCOM nahrazen rozhraním XML RPC, aby nebylo nutno měnit bezpečnostní nastavení


Klíčová slova:

CallChange, Windows 2003, SP1, L1 klient


V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.