Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 2.1.2006 |
Produkt: | CallChange |
Verze: | 4.0 |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | L1 klient |
Kategorie: | BUG |
Problém: | Po aplikaci SP1 pro Windows 2003 se Callchange klient nespojí se serverem |
Popis problému:
CallChange klienti bez problémů fungují, pokud CallChange server je nainstalován na Windows 2003 serveru bez service packu. Po instalaci SP1 se L1 klient nedokáže spojit s CallChange serverem; následkem toho nefunguje žádný klient vyšší úrovně.
Řešení problému:
Je potřeba provést tyto úpravy nastavení, aby CallChange znovu fungoval:
Další informace:
SP1 zavádí globální bezpečnostní limity pro DCOM klienty přistupující k DCOM serverům.
Od verze CallChange 4.6.03 bude DCOM nahrazen rozhraním XML RPC, aby nebylo nutno měnit bezpečnostní nastavení
Klíčová slova:
CallChange, Windows 2003, SP1, L1 klient
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.