Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 26.6.2000 |
Produkt: | CallChange |
Verze: | nemá vliv |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Software |
Kategorie: | INFO |
Problém: | Nelze korektně vypnout MS Outlook, pokud je aktivní CallChange klient |
Popis problému:
Pokud je CallChange klient aktivní, nelze zcela ukončit aplikaci MS Outlook; např. pokud uživatel využívá více profilů, neproběhne u aplikace tzv. konec s odhlášením a nelze si tudíž z profilů vybrat.
Řešení problému:
Jestliže chcete MS Outlook korektně ukončit, tj. provést konec s odhlášením, je třeba úplně ukončit CallChange klienta, což se provede klepnutím pravým tlačítkem myši na ikonu ve stavovém pruhu a zvolením nabídky "Konec". Pak je možno Outlook korektně ukončit.
Nestačí klienta pouze deaktivovat volbou "Aktivní" v menu.
Další informace:
--
Klíčová slova:
CallChange,Software,outlook,klient,callchange
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.