CallChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Vývojářská dokumentace Technická podpora Hledání on-line

Co je CallChange - stručný úvod

Co Vám přináší CallChange?

CallChange je platforma pro počítačovou telefonii (CTI) a pro její integraci do ostatních systémů. Systém lze provozovat na jediném telefonu i na velké ústředně. Může informovat uživatele, kdo volal, když nebyl přítomen (identifikace volajícího je v ČR dostupná jen u ISDN nebo GSM připojení). Může být součástí počítačového call centra a spouštět jiné aplikace v závislosti na tom, kdo volá. Umožňuje vytáčení hovorů z aplikací.
Skládá se ze serverové a klientské části:
  1. server - je nainstalován na serveru. Zajišťuje centrální konfiguraci klientů, umožňuje je aktualizovat a ověřuje jejich licence. Může zajišťovat komunikaci mezi Callchange klientem a Exchange serverem. Monitoruje telefonní linky a předává informace o linkách a hovorech klientům.
  2. klient - běží na uživatelském PC, získává informace o linkách a hovorech od serveru. Skládá se z několika vrstev:

Callchange se dodává ve třech verzích, které se liší svými schopnostni a možnostmi rozšiřování.

verze popis
Standard Lze používat pouze dodávané klienty, není k dispozici aplikační rozhraní (nelze psát vlastní aplikace)
Enterprise Aplikační rozhraní k dispozici - možnost psát vlastní aplikace, lze spustit více souběžných klientských aplikací
CallCenter Jako enterprise + CC klient + aplikační rozhraní pro CC klienty + Call router (rozdělování hovorů na operátory)

zpět na začátek